Pomoc pri návrate tovaru

Ako vyzerá vrátenie tovaru v krajine: Slovensko?

Ak chcete vrátiť tovar, musíte prejsť k detailom objednávky. Tam môžete vybrať funkciu "Vrátiť položku". Potom vyberte produkty, ktoré chcete vrátiť a dôvod vrátenia. Položky môžete vrátiť do 30 dní.

Štítok na vrátenie tovaru potom dostanete jednoducho e-mailom. Bude obsahovať všetky dôležité informácie o tom, ako vrátiť balík. Týmto spôsobom bude pre Vás vrátenie tovaru bez poplatku.

Keď nám vraciate produkty, vezmite na vedomie:

  • Uchovajte si doklad o vrátení tovaru, kým nedostanete peniaze naspäť alebo náhradu tovaru.
  • Vrátené produkty budú spracované do 5 pracovných dní (okrem sobôt) od prijatia.
  • Tovar musíte zabaliť s primeranou starostlivosťou, aby sa produkty pri preprave nepoškodili.
  • Pri vrátení elektronických zariadení je potrebné ich vrátiť v pôvodnom obale, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy.
  • Pri tovare, ktorý nám musí byť poslaný naspäť so špedíciou, nebudú hradené náklady na prepravu.

Všetky ďalšie informácie nájdete v našich obchodných podmienkach.

Ako získam späť svoje peniaze?

Čiastka nákupu bude vrátená rovnakým spôsobom platby. Rovnako Vám môžeme ponúknuť aj vystavenie zľavového kódu v danej hodnote.

Po spracovaní vráteného tovaru od nás dostanete potvrdenie. Upozorňujeme, že tovar musíte vrátiť do 30 dní.

Ak máte ďalšie otázky, napíšte nám prostredníctvom kontaktného formulára.